Přepravka.czPřepravka.czPřepravka.czPřepravka.cz
  • Domů
  • Poradenství
  • Školení
  • Srovnávač přeprav
  • Reference
  • O nás
  • Kontakty

Obchodní podmínky společnosti Přepravka s.r.o.

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností Přepravka s.r.o., se sídlem Tomanova 7, Plzeň, 301 00, IČ 073 12 245, zapsané u Krajského soudu v Plzni pod sp. zn. C 366 29 (dále také jako “Přepravka”) a kupujícím (dále jen „Zákazník“) a jsou pro zúčastněné strany závazné. Smluvní vztah mezi Přepravkou a Zákazníkem vzniká na základě objednávky. Přepravka poskytuje služby v oblasti vzdělávacích kurzů, poradenství a online školení.

Objednání kurzu

Objednání vzdělávacího kurzu probíhá odesláním přihlášky. Zákazník může přihlášku podat pomocí e-shopu na www.prepravka.cz, emailem nebo jinou písemnou formou. Zaslaná přihláška se stává závaznou dnem její úhrady. Dnem úhrady se rozumí připsání částky na účet Přepravky. Přepravka může z důvodu naplnění kapacity akce od objednávky odstoupit.

Jako potvrzení přihlášení na vybraný kurz slouží pozvánka. Pozvánku obdrží zákazník na uvedenou emailovou adresu zpravidla do 2 pracovních dnů od dne úhrady kurzu. Přihlášky se přijímají nejpozději 7 dní před zahájením akce, v kratším termínu pouze na základě individuální dohody. Odesláním přihlášky zákazník vyjadřuje souhlas s organizačními pokyny k danému kurzu. Zákazník může od objednávky odstoupit, odstoupení může být svázáno se storno poplatky, které jsou upraveny níže v sekci „Storno podmínky“.

Uživatelský účet

Zákazník se může registrovat na e-shopu www.prepravka.cz, po registraci získává přístup do uživatelského rozhraní, pomocí kterého může provádět objednávání zboží a služeb. Zákazník odpovídá za správnost údajů uvedených při registraci do uživatelského rozhraní, svůj uživatelský účet zabezpečí pomocí hesla a odpovídá za jeho nezpřístupnění třetím osobám. Zákazník bere na vědomí, že uživatelské rozhraní na e-shopu nemusí být přístupné nepřetržitě.

Storno podmínky

Veškeré změny nebo storno přihlášek přijímáme výhradně emailem nebo jinou písemnou formou a mohou vést ke storno poplatkům. Vznik storno poplatků se řídí dle data doručení storna Přepravce:

– do 30 dní před konáním kurzu – 10% kurzovného

– 2 až 30 dní před konáním kurzu – 50% kurzovného

– 2 dny a méně před konáním kurzu – 100% kurzovného

V případě již uhrazeného kurzu bude vrácena patřičná část platby zpět na bankovní účet Zákazníka. Storno poplatky mohou být odpuštěny na základě individuální dohody mezi Přepravkou a Zákazníkem. V případě, že se zákazník nemůže kurzu zúčastnit, může svoji pozvánku přenechat náhradníkovi. Tuto skutečnost je však povinen oznámit Přepravce nejpozději 24 hodin před začátkem kurzu.

Fakturace a způsob úhrady

Zákazník je povinen uhradit objednaný kurz nejpozději do 7 dní před konáním kurzu, pokud není individuálně sjednáno jinak. Přihláška se stává platnou až dnem úhrady kurzovného, bez prokazatelného doložení včasné úhrady nemůže být Zákazník na kurz vpuštěn.

Způsoby úhrady jsou:
– bankovním převodem na základě zálohové faktury na bankovní účet Přepravky – číslo účtu 2701478284/2010
– platební kartou skrz platební rozhraní v rámci e-shopu (pouze v případě, je-li rozhraní zpřístupněné)

Podkladem pro platbu převodem je zálohová faktura, kterou Zákazník obdrží emailem zpravidla do 2 pracovních dní od provedení objednávky. Při úhradě je potřeba uvést variabilního symbol ze zálohové faktury, aby byla platba řádně identifikována.

V případě úhrady platební kartou Zákazník obdrží fakturu a potvrzení o provedené platbě v elektronické podobě emailem. Ceny uvedené v e-shopu jsou konečné.

Co je obsaženo v kurzu

Detaily o tom, co je obsaženo v ceně kurzu, jsou vždy uvedeny individuálně pro každý kurz na internetových stránkách Přepravky www.prepravka.cz. V ceně kurzovného je zpravidla zahrnuto: vedení kurzu vyškoleným pracovníkem, pronájem školících prostor, studijní materiály, psací potřeby, drobné občerstvení  v průběhu celého kurzu (v případě celodenního kurzu oběd), osvědčení o absolvování kurzu.

Organizační detaily

Veškeré organizační detaily jsou uvedené na internetových stránkách Přepravky a zejména pak v pozvánce, kterou obdrží každý řádně přihlášený Zákazník. Časový harmonogram a zejména pak čas ukončení akce je uveden orientačně a může se lišit dle vývoje kurzu.

Zrušení a změna kurzu

Přepravka si vyhrazuje právo na změnu v kurzech (změna lektora, data a místa konání apod.) a zároveň si vyhrazuje právo kurz ve výjimečných případech zrušit. V případě zrušení akce nabídne Přepravka zákazníkovi náhradní termín a nebo vrátí kurzovné v plné výši na Zákazníkem uvedený bankovní účet v ČR.

Reklamace a stížnosti

Zákazník má právo podat reklamaci na poskytnutý kurz, a to například z důvodu způsobu vedení kurzu lektorem, odborného a metodického obsahu kurzu nebo organizace kurzu.

Reklamaci je Zákazník povinen podat emailem na info@prepravka.cz nebo jinou písemnou formou neprodleně po zjištění předmětu reklamace. Reklamace musí obsahovat kontaktní údaje Zákazníka (název společnosti, IČ, sídlo, kontaktní detaily), jméno a příjmení účastníka kurzu včetně telefonního a emailového kontaktu, o jaký kurz se jednalo a důvod reklamace.

Přepravka je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy byla reklamace doručena. Odpovědná osoba Přepravky prověří důvody reklamace, a pokud uzná reklamaci za opodstatněnou, zajistí odpovídající nápravu, např. náhradu kurzu účastí v jiném termínu nebo vrácení platby.

Garance spokojenosti

Přepravka poskytuje Zákazníkům benefit v podobě garance spokojenosti. V případě, že je Zákazník nespokojený s poskytnutým kurzem, má právo požádat o vrácení platby v režimu garance spokojenosti. Žádost o vratku musí být podána písemně vyplněním patřičného formuláře, který lze vyžádat emailem na info@prepravka.cz. Posouzení oprávněnosti žádosti o vratku platby v režimu garance spokojenosti je výlučně subjektivním rozhodnutím Přepravky. V případě nespokojenosti s poskytnutým kurzem je Zákazník vždy oprávněn podat oficiální reklamaci.

Ostatní informace

Přepravka není plátcem DPH. Zákazník a Přepravka souhlasí, že pro doručování písemností bude oboustranně primárně využíváno e-mailové komunikace. Přepravka neodpovídá za zásahy třetích osob do e-shopu. V případě oblastí neupravených těmito obchodními podmínkami se použijí obecně závazné právní předpisy České republiky, zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Ochrana osobních údajů

Jak Přepravka chrání a nakládá s osobními údaji Zákazníka je uvedeno v separátní sekci Ochrana osobních údajů.

Kontaktní informace

V případě dotazů nás můžete kontaktovat na: +420 777 13 29 28 nebo na emailu info@prepravka.cz.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 8. 2018.

  • Domů
  • O nás
    • Podporujeme přírodu
  • Kontakty
  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Obchodní podmínky
  • Srovnávač přeprav
  • Poradenství
  • Výběrová řízení
  • Školení
    • Jak usetrit na prepravach?
    • Logistika pro eshopy
    • Balení zásilek (bez reklamací)!
    • Logistické služby na trhu
    • Školení na míru
  • Balení zásilek (bez reklamací)!
  • Clo, clo, clo
  • Domů
  • Jak usetrit na prepravach?
  • Kontakty
  • Košík
  • Logistické služby na trhu
  • Logistika pro eshopy
  • Můj účet
  • O nás
  • Obchod
  • Obchodní podmínky
  • Podporujeme přírodu
  • Pokladna
  • Poradenství
  • Reference
  • Školení
  • Školení na míru
  • Srovnávač přeprav
  • Vestavba do námořních kontejnerů
  • Výběrová řízení
  • Zásady ochrany osobních údajů
Přepravka.cz